EEN RONDLEIDING DOOR DE VASTE COLLECTIE

In een speelse ontdekkingstocht langs het beste van het Rijksmuseum, worden je zintuigen op scherp gezet. Kom samen ontdekken! Stap samen in De Nachtwacht, laad een kanon, poseer als een admiraal en ruik aan de gedekte tafels van de 17de eeuwse stillevens. Een speelse ontdekkingstocht langs hoogtepunten van het Rijksmuseum waarin je zintuigen op scherp worden gezet.

De rondleiding in de vaste collectie is alleen als prive-boeking te boeken.

Goed om te weten

Deze rondleiding is in het Nederlands.

Een begeleider mag gratis mee. Boek wel een starttijd voor deze persoon. Ga hiervoor naar ‘Entree met ticket/voucher’.

Annuleren na betaling niet meer mogelijk. Alleen als het museum het programma vanwege overheidsmaatregelen moet annuleren, is restitutie mogelijk

Verplaatsen van datum is mogelijk mits er plek is en tot 1 week voor de bezoekdatum (let op, dit geldt niet voor privérondleidingen)

Kunnen we helpen?

Tijdens kantooruren

Met dank aan

De rondleiding kan worden aangeboden tegen dit gereduceerde tarief dankzij het Bas ten Haaf Fonds / Rijksmuseum Fonds.

Vanaf 6 jaar
Hulphonden welkom
€ 30 per groep

Priverondleiding in de vaste collectie

• Vanaf 6 jaar
  • 30 euro per rondleiding
  • Max. 8 personen
  • Excl toegang museum

Boek je privérondleiding minimaal 14 dagen van tevoren.

Duur

1,5 uur

Voor wie

Hulphonden welkom.
Families met kinderen waarvan een kind en/of een ouder blind of slechtziend is.

Waar

Start bij de Informatiebalie.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van onze toegankelijke programmering? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.

De Nachtwacht De Nachtwacht

Luistertijd: 13 min. - Beluister en beleef het verhaal