Deel samen verhalen, associaties of herinneringen met elkaar aan de hand van de kunst en geschiedenis in het museum.

Samen genieten van een speciale rondleiding, waarin de kunst in het museum gebruikt wordt als aanleiding om gesprekken met elkaar te voeren.

Door het delen van verhalen, ideeën of herinneringen die objecten oproepen leer je nieuwe dingen van elkaar kennen. Een speciaal hiertoe opgeleide rondleider helpt daarbij met prikkelende vragen en creatieve opdrachten.

Goed om te weten

Deze rondleiding is in het Nederlands.

Een boeking voor een rondleiding alleen geeft geen toegang tot het museum. Daar heb je entreetickets voor nodig.

De begeleider mag gratis naar binnen, maar heeft wel een ticket nodig dat doe je door te klikken op ‘ander geldig toegangsbewijs’.

Annuleren na betaling niet meer mogelijk. Alleen als het museum het programma vanwege overheidsmaatregelen moet annuleren, is restitutie mogelijk

Met dank aan

De rondleiding kan worden aangeboden tegen dit gereduceerde tarief dankzij het Bas ten Haaf Fonds / Rijksmuseum Fonds.

Extra getrainde rondleiders
Privérondleiding

Dagelijks

€ 30

• max 12 personen
  • excl. toegang museum

Boek je privérondleiding minimaal 14 dagen van tevoren.

Duur

1,5 uur

Waar

Start bij de Informatiebalie.

Voor wie

De rondleiding is voor mensen met dementie en hun dierbaren of begeleiders.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte blijven van onze toegankelijke programmering? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.