Samen leer je meer. Over de werken én over elkaar. Interactieve ontdekkingstocht die alle zintuigen aanspreekt.

Raadsels, kijkopdrachten, geuren, tekenen, kleien: in deze spannende rondleiding voor de hele familie komen volwassenen minstens zoveel nieuws te weten als kinderen. Over het meisje op de Nachtwacht, een bezoek aan een sultan of fabeldieren in de middeleeuwen. Je gaat samen aan de slag!

Goed om te weten

• Deze rondleiding is in het Nederlands.
  • Kinderen jonger dan 6 jaar kunnen helaas niet meedoen.
  • Een boeking voor een rondleiding alleen geeft geen toegang tot het museum. Daar heb je entreetickets voor nodig. Bij de gewone rondleiding boek je deze automatisch mee bij het boeken van je rondleiding. Bij een privérondleiding moet je deze even los boeken na het boeken van je rondleiding.
  • Annuleren na betaling niet meer mogelijk. Alleen als het museum het programma vanwege overheidsmaatregelen moet annuleren, is restitutie mogelijk. Verplaatsen van datum is mogelijk mits er plek is en tot 1 week voor de bezoekdatum (let op, dit geldt niet voor privérondleidingen)

Ook als privérondleiding
Kinderen 6 t/m 12 jaar

Rondleiding

€ 7,50 per persoon

• excl. toegang museum

Zaterdag en zondag

Voor wie

Voor families met kinderen van 6 t/m 12 jaar oud

Privérondleiding

€ 125 per rondleiding

• max. 15 personen
  • excl. toegang museum

Boek je privérondleiding minimaal 14 dagen van tevoren.

1 uur

Start bij de Informatiebalie

Annuleren

Het is niet mogelijk om een boeking te annuleren.

3 min 29 - Een huishouden van Jan Steen